Nieuws > Vrijwilligers bezoeken Attema kunststoffen.

Onlangs hebben alle vrijwilligers en bestuursleden van de Bogerd een bezoek gebracht aan Attema kunststoffen.

Ze waren daarvoor uitgenodigd door de directeur van Attema, dhr. Ton de Hoog. Naast dat Ton directeur van Attema is, is hij tevens lid van de Raad van Toezicht van ” Stichting Behoud de Bogerd” . Na ontvangst met koffie en thee gaf Ton een korte presentatie over de historie van het bedrijf en vertelde hij hoe de markt in de loop der jaren veranderd is. Daarna gingen we in twee groepen uiteen voor een rondleiding door de productiehallen. Daar werd het hele proces uitgelegd en getoond. Zeer interessant en indrukwekkend.

Aansluiten kregen de vrijwilligers een etentje aangeboden bij de Gasterij op de Grote Markt waar werd genoten van een heerlijk drie gangen diner. Het bleef nog lang onrustig op en om de Grote Markt.  Namens alle vrijwilligers en het besturen nogmaals dank voor het uitgebreide bedrijfsbezoek en het heerlijke etentje.

IMG_1197 IMG_1198