Nieuws > Succesvolle Draaiavond

Op vrijdagavond 30 januari 2015 organiseerde De Bogerd voor het eerst een grote draaiavond met een door techniekleerlingen van het Merewade College gemaakt Rad van Fortuin.

Voorzitter Jan Kant opende de avond en vertelde dat de opbrengst van de draaiavond o.a. gebruikt gaat worden om de vloer in de hal te vervangen en ook wordt er gespaard voor een nieuwe keuken zodat we ons aanbod verder kunnen uitbreiden.

Rein en Jannie bemensten de bar en kregen hulp in de bediening van Bryan en Nicky Blankenstein. In de zaal werden de loten verkocht door Diana en Tineke die iedere ronde snel “los ” waren waarna Jan Kant weer kon draaien voor mooie prijzen. Jenny verzorgde de kas.

Bezoekers gingen naar huis met mooie prijzen zoals vleesschotels, slagroomtaarten, wijnpakketen, dinerbonnen, blenders, popcornmachines, pedicurebonnen, kappersartikelen, enz. Een aantal prijzen waren gesponsord door van der Vliet Wonen en het Merewade College. De hoofdprijs een Samsung Galaxy tablet ging naar de familie Tokaya uit Leerdam.

Op 19 december is er weer een volgende draaivond in De Bogerd.

B8ss7W-CQAAaiRC  B8stNNhCcAIVyaq