Nieuws > Stichting De Bogerd ontvangt cheque.

Voorzitter Jan Kant van Stichting Behoud de Bogerd ontving afgelopen week een cheque van 575 euro uit handen van Erik Blankenstein van het Merewade College locatie Vries Robbe.
De afdeling Horeca van het Merewade College heeft in de eerste periode van het schooljaar sponsordiners georganiseerd voor ouders van leerlingen en docenten waarbij het sponsorgeld naar De Bogerd ging.
Het Merewade College werkt nauw samen met De Bogerd, de huiskamer van de Lingewijk. Zo organiseren ze op woensdagmiddag recreatie activiteiten en worden er iedere donderdag verse maaltijden gekookt voor de bezoekers.
Het geld gaat in de pot voor nieuwe vloerbedekking. Een van de zaken die op het wensenlijstje staan bij het bestuur van De Bogerd.

Voorzitter Jan Kant ontvangt de cheque van Erik Blankenstein van het Merewade College

Webdevelopment: ONMEDIA