Nieuws > In Memoriam

imagesCA2CAZEI  DSC_0037

In Memoriam

Mevrouw Goverdina van der Haar-Slob.

Op zaterdag 4 juli bereikte ons het droevige bericht dat mevrouw van der Haar, Dien voor de meesten, door een noodlottig ongeval om het leven is gekomen.

Dien was een veel en graag geziene gast bij ons in De Bogerd. Ze nam deel aan verschillende activiteiten die bij ons georganiseerd worden. Zo was ze altijd aanwezig bij het sjoelen ( ze had zelfs een eigen wedstrijdbak in De Bogerd staan) en op de woensdagmiddagen tijdens de activiteiten die in samenwerking met het Merewade College georganiseerd worden. Op donderdagochtend nam ze altijd deel aan de Yoga lessen waarbij ze altijd iets eerder kwam om de Yoga matjes voor iedereen klaar te leggen.

Ook was ze altijd aanwezig wanneer er een grote activiteit bij ons georganiseerd werd. Haar motto was dat “we” blij moeten zijn dat er van alles georganiseerd wordt en dat het voor haar een kleine moeite was om dan even te komen kijken.

Dien zou deze maand haar 90 e verjaardag vieren maar je zou haar deze leeftijd niet gegeven hebben. Ze was een voorbeeld voor andere ouderen en liet zien hoe je op hoge leeftijd nog erg actief kunt zijn. ( soms zelf fanatiek)

Dien het was een voorrecht om je gekend te hebben en we zullen je nooit vergeten. Rust zacht!

Als bestuur en vrijwilligers van Stichting Behoud de Bogerd wensen we haar kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen veel sterkte met het verlies van Dien.

Namens het bestuur,

Jan Kant, voorzitter.