Nieuws > In Memoriam mevrouw Van Schaijk

Mevr. Van Schaik is op 7 december 2014 op 94 jarige leeftijd plotseling overleden. Zij heeft van het begin zich ingezet als vrijwilligster voor De Bogerd en deed dit met veel passie en plezier. Toen wij De Bogerd overgenomen hebben van Staerck was zij een van de eerste mensen die ons veel succes wenste hiermee .

Door haar hoge leeftijd en gezondheid  kon ze zich niet meer actief voor De Bogerd inzetten maar ze liet zich wel op de hoogte houden over hoe het allemaal reilde en zeilde in De Bogerd.

Haar wekelijkse contact met ons was dat zij iedere donderdag eten bestelde,welke dan door een vrijwilligster bij haar bezorgd werd.

Als bestuur en vrijwilligers van Stichting Behoud de Bogerd wensen we zijn kinderen en kleinkinderen veel sterkte met het verlies.

Namens het bestuur,

Jan Kant, voorzitter.