Nieuws > In Memoriam Jan Bakker

Annet-in-memoriam

In Memoriam Jan Bakker

Afgelopen week hebben wij het droevige bericht ontvangen dat de heer Jan Bakker overleden is. Wij hebben Jan leren kennen als een aimabel mens dat voor iedereen een woordje had.

Het eerste contact wat we met Jan hadden was toen wij De Bogerd overnamen van Staerk. Jan had zitting in het toenmalige bestuur van de biljartvereniging. De gesprekken waren niet altijd even leuk en dat trok Jan zich ook aan,want hij wist dat wij als bestuur van de stichting ook niets anders konden. Later hebben wij het daar samen nog wel eens over gehad, en konden er dan om lachen.

Jan was altijd aanwezig op de biljartmiddagen en avondcompetitie. Maar als er andere activiteiten waren zoals proevenement en boekenmarkt kwam hij ook even in gezelschap van z`n vrouw.

Wij wensen dan ook zijn vrouw, kinderen en verdere familie veel sterkte toe met dit verlies.