Nieuws > BBQ Vrijwilligers

BBQ Vrijwilligers

Op 5 juli was door het bestuur een barbecue voor alle vrijwilligers georganiseerd. Vooraf gaf voorzitter Jan Kant een korte toespraak waarin hij de vrijwilligers liet weten hoe het er voor staat en wat de plannen zijn.

Financieel gaat het goed maar de subsidie van de gemeente blijft nodig voor de huur en servicekosten. Na de bouwvak gaat Poort 6 beginnen met groot onderhoud waarbij aan de buitenzijde nieuwe beplating en hemelwaterafvoeren worden aangebracht. Tevens krijgen we nieuwe zonwering en wordt de boel opgeschilderd.

We zijn tevens bezig om erkend leerbedrijf te worden bij Calibris zodat we ook stagiaires kunnen krijgen. In september starten 2 vmbo stagiairs van het Merewade College hun blokstage van 2 weken. Ook komt er het hele schooljaar een stagiaire ( Samira) van de Windroos die op de vrijdag een lintstage loopt.

Verder gaan we kijken naar vervanging van de vloer en de keuken. Voor alle vrijwillgers zijn er polo’s en schorten aangeschaft, het bestuur heeft een overhemd. Jan, George en Diana hebben enkele symposia bezocht van o.a. de Alzheimer Stichting genaamd ” Een onbewoond hoofd”.

Na deze toespraak werd er heerlijk gegeten. Michel en Joop bemanden de BBQ met heerlijke vlees- en visgrecheten. Binnen stonden diverse broodsoorten, salades en sauzen. Ook voor een drankje was uiteraard gezorgd.

Na afloop werd er gezamenlijk met een aantal bewoners naar de voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal gekeken. Het bleef nog lang onrustig!

IMG_1651   IMG_1649

Webdevelopment: ONMEDIA