Agenda > NL Doet bij De Bogerd

NL Doet bij De Bogerd

Het Oranje Fonds organiseert op 16 maart 2019, samen met duizenden organisaties in het land, weer NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. Ook De Bogerd doet mee aan NLdoet.

Kloppend hart
Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. Het Oranje Fonds laat daarom met NLdoet zien hoe belangrijk actieve burgers voor de samenleving zijn. Daarnaast draagt NLdoet bij aan een goed imago van het vrijwilligerswerk. Ook laat NLdoet zien hoe leuk vrijwilligerswerk kan zijn.

De Bogerd heeft een leuke klus. De huiskamer van de Lingewijk is het afgelopen jaar van binnen geheel up-to-date gemaakt en tijdens NLdoet willen we buiten aan de slag in de tuin van de Bogerd. We gaan het groen verzorgen en in de wandelpaden van de tuin het onkruid verwijdern. We starten om 9.00 uur met koffie/thee en wat lekkers. Tussen de middag regelen wij de lunch. Na afloop doen we een drankje en een hapje in De Bogerd. Interesse om mee te helpen het zwerfvuil in de Lingewijk terug te dringen? Meld je dan aan via de site van nldoet.nl https://www.nldoet.nl/klus/onderhoud-aan-het-groen-de-tuin-van-de-bogerd#block-projectsubscribe

Recordaantal
Bij de vorige editie waren 350.000 Nederlanders actief bij meer dan 9.200 klussen, een recordaantal. En dit keer willen we nog veel meer mensen op de been krijgen.