Activiteiten voor de Jeugd.

The Mall Lingewijk

Op de eerste 3 vrijdagen van de maand is er in De Bogerd van 18.00 – 21.00 uur the Mall Bogerd voor de jeugd van 10 -15 jaar. Er zijn dan diverse spelletjes, tafeltennis, tafelvoetbal, poolen en gamen op het grote scherm met de beamer. Deze avonden worden begeleid door jongerenwerkers van the Mall.

Ook zijn er soms speciale activiteiten zoals pannatraining, workshops streetdance, disco en bokstrainingen.

Entree is gratis.

Schoolvakanties

In alle schoolvakanties verzorgt De Bogerd op woensdagmiddag activiteiten voor basisschoolleerlingen. Deze zijn altijd van 13.00- 15.00 uur. Entree is gratis. De Bogerd zorgt ook voor een glaasje drinken en een snoepje. We doen dan spelletjes met MRT-Gorinchem en je kunt knutselen, schilderen en tekenen. Ook maken we lekker zelf popcakes die we versieren en opeten. En natuurlijk kun je ook leren dammen en/of schaken bij De Bogerd. Daarnaast komt de brandweer langs om je te leren een brandje te blussen en we organiseren een echte Griezelspeurtocht.

In de zomervakantie is er elke week aanbod. Leerlingen krijgen op de basisschool een paspoort waarin alle activiteiten staan.

Komende activiteiten